زاهدان قهرمان رقابت‌های کونگ فو بانوان سیستان و بلوچستان شد

معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: رقابت‌های قهرمانی کونگ فو و هنرهای رزمی استان با قهرمانی تیم زاهدان بکار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – فهیمه موسوی در گفت‌وگو با خبرنگارما گفت : این دوره از رقابت‌های ورزشی در ۲ رده سنی نونهالان و نوجونان بانوان در زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم های میرجاوه و زاهدان، عناوین دوم و سوم از این دوره از رقابت را از آن خود کردند.

معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۱۲ ورزشکار بانوی این استان به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این ورزشکاران بانوی سیستان و بلوچستان در ۴۴ هیات ورزشی استانی و ۲۲۰ هیات شهرستانی از جمله کریکت، بدمینتون، والیبال، ورزش‌های رزمی، شنا، دوومیدانی، آمادگی جسمانی، هندبال، تیراندازی، بسکتبال و پینگ پنگ فعالیت می‌کنند.

موسوی ادامه داد: با وجود استعدادهای خوب ورزشی در میان بانوان سیستان و بلوچستان آنان در بسیاری از رشته‌ها از جمله ووشو، کاراته، کبدی، کریکت، تیراندازی و وزنه‌ برداری در عرصه ملی خوش درخشیدند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت گسترش ورزش‌های همگانی در بین بانوان ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف برای عمومی کردن ورزش در دستورکار این نهاد قرار گرفته که همه ساله با استقبال بسیار مطلوب این قشر از جامعه روبه رو می‌شود.

انتهای خبر/