۳۷ دانش آموز خاش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

خاش-سکایی نیوز- مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: در قالب طرح راهیان نور، ۳۷ دانش آموز مدارس دخترانه خاش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شیبک در گفت‌وگو با پایگاه خبری سکایی نیوز – با بیان این مطلب که در قالب طرح راهیان نور، ۳۷ دانش آموز مدارس دخترانه خاش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، افزود: اعزام کاروان راهیان نور، فرصتی مهم برای تبیین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی بیان کرد: دانش آموزان شهرستان خاش در این سفر معنوی و فرهنگی با فرهنگ متعالی دفاع مقدس و چگونگی حضور رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی و مبارزه با دشمنان بعثی آشنا می‌شوند.

 

وی اظهار مرد: رزمندگان شجاع و دلیر ارتش و سپاه و نیروهای مردمی و بسیج دلاور در جبهه حق علیه باطل مقتدرانه به صحنه آمدند و از حریم ناب، اسلام، انقلاب و میهن اسلامی دفاع کردند.

 

شیبک ادامه داد: دوران دفاع مقدس، دانشگاه عظیمی از حضور مخلصانه و شجاعانه سربازان و نیروهایی است که با همه توان، وجود، مردانگی، روحیه ایثار، از خودگذشتگی و با توکل به خداوند به میدان رزم، دفاع و کارزار آمدند و در این عرصه به عزت، سربلندی، شکوه و عظمت دست یافتند.

 

انتهای خبر/