تمام ظرفیت های سیستان وبلوچستان در خدمت مردمی سازی است

زاهدان- سکایی نیوز- معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمام ظرفیت ها و امکانات استانداری و دستگاه های اجرایی استان در خدمت مردمی سازی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز- رضا شریفی در افتتاحیه اولین رویداد توانمند سازی دستیاران در امر مردمی سازی دولت اظهار داشت: سپردن و واگذاری امور به حلقه های میانی و استفاده از ظرفیت راهبردی مردم یکی از کارویژه های اصلی دولت است.

 

وی افزود: خوشبختانه طی دو سال اخیر شاخص های امید، اعتماد و رضایتمندی رشد داشته که همه این فرآیند جز با تلاش جهادی و شبانه روزی دولت و پای کار آمدن مردم میسر نمیشد.

 

به گفته شریفی؛ باید به این باور برسیم که مردم به کنشگری ما دل بسته اند و عملکرد ما زیر ذره بین نظارتی مردم است که باید با تلاش جهادی و شبانه روزی و خالصانه، امید را در مردم تقویت کنیم.

 

وی تصریح کرد: باید با مردم صادقانه صحبت کرد و در خصوص کم کاری ها نیز از مردم عذرخواهی کرد و این فرهنگ در بین مدیران استان ارتقا یابد اما ذره ای از خدمت به خلق کوتاه نخواهیم آمد.

 

معاون استاندار تاکید کرد: برای پیشرفت سیستان و بلوچستان باید ید واحده باشیم و هر اختلاف سلیقه ای که مانع این توسعه و پیشرفت می شود را باید حذف کرد.

 

وی در پایان تاکید کرد: تمام ظرفیت ها و امکانات استانداری و دستگاه های اجرایی در خدمت تحقق و تسریع روند مردمی سازی در استان است و این مسیر را با قوت ادامه خواهیم داد.

 

سند تحول ادارات را بر مبنای مردمی سازی تدوین‌کنید

 

دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت نیز در این جلسه اظهار داشت: دستیاران مردمی ظرفیت های بسیار والایی دارند که بزرگترین پشتوانه آنها مردم و عامه جامعه هستند که باید از این شاخصه بهره کافی را ببرند.

 

وی خاطر نشان کرد: توان مردم به هیچ وجه محدود نیست و اگر در مسیر درست مورد استفاده قرار بگیرد موتور محرک و پیشران بسیاری از امور و‌ حلال مشکلات خواهد بود.

 

به گفته جعفری؛ دستیاران مردمی باید ابتدا ظرفیت های موجود حوزه ماموریتی خود را احصا کرده و سپس در راستای تقویت آنها با نگاه مردمی سازی گام بردارند.

وی تاکید کرد: دستیاران مردمی برای خدمت به مردم چرخه گزینشی علمی و تخصصی را طی کرده اند و همواره نیز مورد ارزیابی عملکرد قرار می‌گیرند.

 

انتهای خبر/