تقویت روحیه جهادی در ادارات و نمایش قدرت بازدارندگی ایران در برابر صهیونیست‌ها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان در نشستی با مدیران کل ادارات استان، بر اهمیت هم‌افزایی برای بهبود عملکرد ادارات و تقویت روحیه جهادی تأکید کرد و به نقش محوری ایران در بازدارندگی منطقه‌ای و پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز _در این نشست، مدیران کل ادارات استان با سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان، دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، بر نقش موثر بسیج ادارات در بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تکریم ارباب رجوع تأکید شد.

سرهنگ ثمره حسینی در این نشست با اشاره به رسالت بسیج کارمندان، اعلام کرد :این نهاد توانسته است با برگزاری دوره‌های توانمندسازی، نقش موثری در ایجاد کارکنان تراز انقلاب اسلامی ایفا کند.

وی همچنین بیان داشت :که همکاری نزدیک بسیج ادارات با مدیران دستگاه‌ها، به شناسایی ظرفیت‌ها و رفع چالش‌های اداری کمک شایانی کرده است. این هم‌افزایی باعث شده است که مشکلات به صورت بومی شناسایی و رفع شوند. در ادامه، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، به عملیات «وعده صادق ۲» اشاره کرد و آن را نقطه عطفی در تغییر رویکرد جمهوری اسلامی ایران از دفاع به بازدارندگی فعال خواند.

وی تصریح کرد :این عملیات، پاسخی قاطع به تجاوزات طولانی‌مدت رژیم صهیونیستی بود و نشان داد که جمهوری اسلامی برای هرگونه تهدید یا تجاوز، آماده است که به‌طور مستقیم و قاطعانه پاسخ دهد.

در پایان این جلسه، تعدادی از مدیران کل ادارات استان گزارشی از عملکرد و دستاوردهای خود ارائه دادند و بر تداوم همکاری‌ها و اقدامات جهادی برای بهبود وضعیت ادارات تأکید کردند.

انتهای خبر/