اتحاد جبهه انقلاب در سیستان و بلوچستان

زاهدان - نشست هم اندیشی و وحدت آفرین، مسئولین و اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر جلیلی و قالیباف در استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئول شورای جامعه روحانیت استان، روسای ستادهای مرکزی انتخابات دکتر جلیلی و دکتر قالیباف در حسینیه کرمانی ها برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز – راهداری در این نشست بیان کرد : اتحاد و همدلی بین نیروهای انقلابی سبب تحقق عدالت اجتماعی، حاکمیت ارزش‌های اسلامی و ایجاد اقتدار و عزت بین المللی می‌شود.

 

وی افزود: این گونه اجتماعات باید زمینه ساز نشست‌هایی شود که احزاب، جوانان و گروه‌های انقلابی با یکدیگر گفت‌وگو کنند و از فرصت‌هایی که برای جبهه انقلاب ایجاد شده نهایت بهره‌برداری را ببریم.

 

محمود جوادیان فر رییس ستاد مرکزی انتخابات دکتر قالیباف نیز گفت: هفته پیش رو، مهمترین و سرنوشت‌سازترین روزهای جبهه انقلاب است. اگر دور اول در تطبیق شاخص‌های ‎اصلح بر نامزدهای جریان انقلاب، در بدنه نیروهای انقلابی اختلاف نظر وجود داشت، الان خداوند متعال به برکت خون شهدا، فرصتی دوباره نصیب ما کرده است و دیگر دور دوم اختلاف نظری نیست و آقای دکتر ‎سعید جلیلی تنها مصداق اصلح خواهد بود.

 

وی افزود: برای عدم تجربه دولت سوم آقای روحانی شاهد اتحاد در جبهه انقلاب هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد : جریان انقلاب کارنامه خدمتی دارد. آقای جلیلی و آقای قالیباف هر دو کارنامه خدمتی دارند جریان انقلاب برای رفع فساد و تبعیض پا به میدان گذاشته و ان شاءالله در انتخابات دور دوم با انتخاب آقای جلیلی خدمات شهید رئیسی استمرار پیدا خواهد کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمن تخریب جبهه انقلاب است ، افزود : امروز باید مراقب خواسته ها و نقشه های شوم دشمن باشیم و هر کس در برابر انقلاب کوتاهی کند مدیون خون شهدا خواهد بود .

 

جوادیان فر گفت : انقلاب اسلامی به تنهایی شکل نگرفته و به تنهایی هم تداوم نمی یابد لذا نباید اختلاف سلیقه ها خدشه ای به اهداف انقلاب و نظام کند.

 

دکتر گرگیج رییس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی افزود: یقینا با انتخاب آقای جلیلی راه خدمتی که شهید رئیسی آغاز کرد در عرصه‌های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی با تاکید براینکه این پیروزی حاصل نمی‌شود مگر با اتحاد همه عزیزان در جبهه انقلاب ، گفت : بنده از همه عزیزانی که پشت سر آقای قالیباف بودند و همه طرفداران جبهه انقلاب دعوت می کنم تا در انتخابات پیش رو منسجم حضور پیدا کرده تا شاهد پیروزی جریان انقلاب باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: همه باید یکدل پای کار آمده تا شاهد ادامه راه خدمت باشیم. همه اقشار جامعه به ویژه روستاییان نیز باید پای کار بیایند. انقلاب ما به دست همین عزیزان به پیروزی رسید. ان شاالله این بار نیز شاهد تحقق این پیروزی و ادامه راه خدمت خواهیم بود.

 

 

انتهای خبر/