در گفتگو با سکایی نیوز مطرح شد :

عملیات اجرایی “شهریاران” در سیستان وبلوچستان آغاز شد

دستیار ویژه استاندار از آغاز عملیات اجرایی طرح ملی شهریاران در سیستان وبلوچستان خبر داد.

رضا جعفری در گفت وگو با خبرنگار سکایی نیوز بیان داشت: طرح ملی شهریاران بستری برای حمایت از ایده ها، طرح های اجرای شده و در حال انجام با محوریت مردم می باشد که در سیستان وبلوچستان نیز همزمان با کل کشور آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح همه گروه های جهادی و نخبگانی و فعالان حوزه های مختلف مردمی می توانند با ارسال ایده ها، طرح های اجرا شده و در حال انجام خود در تمام شهرهای و روستاهای سیستان وبلوچستان شرکت کرده و از حمایت های آموزشی، مشاوره ای، هدایت و راهبری و… بهره مند شوند و در نهایت نیز ایده های برتر جهت عقد تفاهم نامه های تخصصی به نهادهای مرتبط معرفی خواهند شد.

به گفته جعفری؛ این طرح با حمایت ویژه دولت و تاکید جدی استاندار سیستان وبلوچستان آغاز شده و همه مدیران دولتی نیز مکلف به حمایت از ایده های منتخب مردمی خواهند بود و مقصود آن نیز حل مشکلات مردم با محوریت مردم، تصمیم سازی و نظارت مردمی است.

دستیار ویژه استاندار خاطرنشان کرد: مخاطب اصلی این طرح ملی، گروه های میانی، نخبگان، فعالین جهادی و سازمان های مردم نهاد هستند که می توانند اقدامات شاخص خود در شش حوزه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان، کشاورزی و ادیان و مذاهب را تهیه و به دبیرخانه این ستاد به آدرس زاهدان روبروی بیمارستان بوعلی. ستاد حکمرانی مردمی ارسال نمایند.

وی تاکید کرد: علاقه مندان تا مورخ ۲۰ مهرماه مهلت دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در فراخوان از طریق ارسال عدد ۱ به شماره تلفن همراه ۰۹۹۶۵۲۲۳۴۰۶ اقدام کنند.

انتهای خبر /