رژیم صهیونیستی به دست جبهه مقاومت نابود خواهد شد

زاهدان _ سکایی نیوز _نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امیدواریم به لطف خداوند متعال رژیم غاصب صهیونیستی به دست رزمندگان جبهه مقاومت نابود شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز_  آیت‌الله مصطفی محامی روز پنجشنبه با حضور در سازمان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان که به منظور عرض خدا قوت و قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای جمعیت هلال احمر استان انجام شد ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا بیان کرد: شهدا با تقدیم جان خود همه ما را مدیون خود کردند و استقلال و امنیت کنونی کشور و نیز جبهه مقاومتی که امروزه شکل گرفته حاصل مجاهدت‌های همین شهداست که در دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند و ثمرات آن در جبهه مقاومت مشاهده می‌شود.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت مردم مظلوم فلسطین و لبنان و همچنین شهادت سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان جبهه مقاومت بویژه شهید سیدحسن‌نصرالله، افزود: امیدواریم به لطف خداوند متعال اسرائیل غاصب به دست رزمندگان جبهه مقاومت نابود شود.

امام جمعه زاهدان به اشاره به نقش مهم جمعیت هلال احمر در هنگام وقوع حوادث بیان کرد: امیدواریم کشور ما از حوادث و بلایای طبیعی در امان باشد و اگر بر اساس حکمت الهی چنین اتفاقاتی رخ داد جمعیت هلال احمر باید بتواند خدمات رسانی مطلوبی به مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های کار در جمعیت هلال احمر، مردمی بودن آن است که باید در این جهت تبلیغ کرده و اعتماد عمومی ایجاد کنید که نتیجه آن کسب مشارکت‌های بیشتر است و باید توجه داشته باشید که اگر اعتماد عمومی کم شود مشارکت مردم هم کم خواهد شد و لازمه کار این است که مردم در جریان فعالیت‌های جمعیت هلال احمر قرار بگیرند.

آیت الله محامی تصریح کرد: از وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر خدمت رسانی به افراد در شرایط سخت است و کمک به انسان‌ها در موقعیت بحرانی مایه دلگرمی و آرامش خاطر مردم و به همین جهت دارای ارزش مضاعف است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر باید بتواند شبکه خود را تقویت و امکانات و انبارهای خود را تجهیز کند و البته گام مهم دیگر این است که دستگاه‌های دیگر را پای کار بیاورید تا به کمک شما بیایند و امورات با مدیریت واحد شما پیش برود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: در حوادث رخ داده از جمله سیلاب سال گذشته در جنوب استان حضور جمعیت هلال احمر و سطح خدمات دهی مطلوب بود و استاندار نیز حضور جهادی داشته و هنگام وقوع سیلاب در جنوب استان مستقر شدند و مدیران کل مربوطه را هم به منطقه بردند که این اقدامات جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: مشارکت‌های مردمی و حضور و نقش آفرینی گروه‌های جهادی در سیلاب سال گذشته استان هم جای تقدیر و تشکر داشت زیرا افرادی از استان‌های مختلف پای کار خدمت‌رسانی به مردم بودند و نشان دهنده اوج همدلی و وحدت بود که با وجود اختلافات قومی و مذهبی پای کار بوده و به مردم کمک می‌کردند و امیدواریم در موارد مشابه نیز با این روحیه جهادی امورات پیش برود.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: این روحیه جهاد، ایثار و مقاومت نسخه شفابخش ما در جامعه است و ما در طول دوران انقلاب اسلامی هر زمانی که به این ارزش‌ها نزدیک شدیم موفقیت حاصل شد و هر زمانی که از این ارزش‌ها فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم.

 

انتهای خبر/