آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش در سیستان و بلوچستان با ارائه خدمات رایگان

زاهدان _ سکایی نیوز _در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش، تمامی اماکن و فضاهای ورزشی دولتی در استان سیستان و بلوچستان در تاریخ 26 مهرماه برای عموم مردم به صورت رایگان قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز _ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان، در جمع جامعه ورزش و جوانان، اعلام کرد که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، تمامی اماکن و فضاهای ورزشی دولتی در روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه به صورت رایگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. این اعلامیه در جلسه‌ای که صبح امروز به ریاست لیلا سایگانی و با حضور مسئولین ورزشی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، مطرح شد.

لیلا سایگانی در این جلسه، اهمیت برگزاری مسابقات و همایش‌های فرهنگی ورزشی را برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی یادآور شد و از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست تا همکاری و تعامل لازم را با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته باشند. وی همچنین بر لزوم اطلاع‌رسانی بموقع و دقیق برنامه‌های فرهنگی ورزشی تاکید کرد و پیشنهاد داد که اداره کل صدا و سیما در جهت پخش زنده این همایش‌ها همکاری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای جلسه گزارشی از تقویم ورزشی هفته تربیت بدنی و ورزش ارائه کرد و بر ضرورت استفاده بهینه از بستر فضای مجازی برای نشر و انعکاس برنامه‌های فرهنگی ورزشی تاکید کرد. این رویدادها نه تنها به ترویج فرهنگ ورزش کمک می‌کنند، بلکه ظرفیت‌های غنی استان سیستان و بلوچستان را نیز به نمایش می‌گذارند.

با توجه به این برنامه‌ها، انتظار می‌رود که هفته تربیت بدنی و ورزش با شور و شوق ویژه‌ای در استان برگزار شود و مردم از امکانات ورزشی رایگان بهره‌مند گردند.

 

انتهای خبر/