نقره داغ شرکت متخلف توزیع روغن در چابهار

چابهار - مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت هزار و 661 میلیارد ریالی یک شرکت متخلف توزیع روغن خوراکی در چابهار خبر داد.

منصور انصاری امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز اظهار کرد: پرونده قاچاق ۸۹۵ تن و ۵۰ کیلوگرم روغن خوراکی به ارزش ۲۰۷ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال و تلف شدن آن به همین میزان در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی چابهار رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و اینکه شرکت اقدام به ثبت سفارش روغن خوراکی به مقصد چابهار داشته و بر اساس گزارش بازرسی از انبار شرکت، هیچگونه روغنی در انبار وجود نداشته است، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممنوعیت ۲ سال فعالیت، شرکت متخلف را به پرداخت هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته انصاری، شعبه همچنین نماینده شرکت متخلف را به پرداخت ۲۰۷ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی و همچنین ۲۰۷ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع متخلفان این پرونده را به پرداخت هزار و ۶۶۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی چابهار ارسال کردند.

 

انتهای خبر/