TeamGroup از مواد بازیافتی حافظه رم DDR5 تولید می‌کند!

TeamGroup به تازگی از حافظه‌های رم جدید سری Eco رونمایی کرده که با هدف کاهش ردپای کربن و سازگاری با محیط زیست تولید می‌شوند. به عنوان مثال، هیت سینک رم‌های جدید T-Force Vulcan Eco DDR5 با استفاده از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است. حافظه‌های رم DDR5 به سرعت در حال جذب مخاطب بوده و کاربران با کنار گذاشتن رم‌های DD4 در حال حرکت به سمت پذیرش این رم‌های پرسرعت در سیستم‌های خود هستند.

رم‌های جدید T-Force Vulcan Eco DDR5 دوستدار محیط زیست هستند

حالا شرکت TeamGroup تصمیم گرفته سری جدیدی از رم‌های DDR5 را معرفی کند که هدف آن سازگاری با محیط زیست و کاهش ردپای کربن در مقایسه با سایر رم‌های موجود در بازار است.

استفاده از مواد بازیافتی در ساخت رم‌های T-Force Vulcan Eco DDR5

به گزارش Tomshardware، هیت سینک این رم‌های جدید تیم‌گروپ با استفاده از آلومینیوم بازیابی ساخته شده است. طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط این شرکت، ساخت هر ۱۰ هزار هیت‌سینک با استفاده از آلومینیومی بازیافتی معادل ۷۳ درصد کاهش انتشار کربن را به همراه دارد. علاوه بر این، برای بسته‌بندی این ماژول‌های رم جدید از منابع پایدار استفاده شده و این مسئله توسط شورای سرپرستی جنگل‌ها نیز به تأیید رسیده است.

رم‌های جدید T-Force Vulcan Eco DDR5 دوستدار محیط زیست هستند

شاید استفاده از مواد بازیافتی در ساخت این ماژول‌های رم برخی کاربران را از نظر عملکرد نهایی کمی نگران کند، با این حال چنین نیست.

از نظر عملکرد، حافظه‌های رم T-Force Vulcan Eco DDR5 با پشتیبانی از پروفایل‌های اورکلاک حافظه AMD EXPO و Intel XMP 3.0 حداکثر سرعت ۶۰۰۰ MT/s را ارائه می‌دهند. این ماژول‌های حافظه حتی به فناوری بررسی خطای کد روی تراشه (ECC) نیز مجهز شده و همین مسئله باعث شده شاهد بهبود قابلیت اطمینان و پایداری برای استفاده در محیط‌های حرفه‌ای باشیم.

رم‌های جدید T-Force Vulcan Eco DDR5 دوستدار محیط زیست هستند

بر روی کاغذ، حافظه رم T-Force Vulcan Eco DDR5 می‌توانند با سایر کیت‌های رم DDR5 رده بالا رقابت کنند؛ هرچند که باید منتظر ماند پس از عرضه آن‌ها به بررسی بنچمارک‌های مختلف و نتایج به‌دست آمده توسط این حافظه‌های رم بپردازیم.

انتهای پیام/