سلیمی: از جان و دل برای وزنه‌برداری مایه می‌گذاریم

نایب رییس فدراسیون وزنه‌ برداری گفت: در طول یکسال گذشته، من و سجاد و کوروش و نواب آنقدر که همدیگر را دیدیم، زن و بچه خود را ندیدیم و از جان و دل مایه می‌گذاریم که وزنه‌برداری را به حقش برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – در ادامه نشست‌های خبری فدراسیون‌ها اعزامی به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی، امروز (یکشنبه) نشست خبری فدراسیون وزنه‌برداری با حضور سجاد انوشیروانی رئیس، کوروش باقری مدیرتیم‌های ملی و مشاور فنی بانوان، بهداد سلیمی نایب رئیس، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری برگزار شد.

بهداد سلیمی در این نشست و در پاسخ به نقد یکی از خبرنگاران در خصوص ارزیابی عملکرد فدراسیون گفت: بهتر است فلش بکی به روزی که سجاد انوشیروانی فدراسیون را در دست گرفت بزنیم. روزی که ملی‌پوشان به دلیل شرایط بد اردویی و غذایی و شرایط بد خوابگاه اردوها را ترک کرده بودند.

وی افزود:‌ ۲ ورزشکار به مسابقات جوانان جهان اعزام شدند که یکی به خاطر مشکلات پناهنده شد. اما حالا با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اردوهای بسیار خوبی برگزار کردیم. امروز ورزشکاران از نظر مکمل، خوابگاه، تغذیه و … مشکلی ندارند. ورزشکاران هم می‌توانند گواه مشکلات موجود باشند. تا جایی که در توانمان باشد کارها را پیش می‌بریم. خواهش من از دوستانی که غیرمنصفانه نقد می‌کنند این است که شرایط یکسال قبل و امروز را با هم بینیم. شما که می‌گویید دوره قبل ۲ طلا گرفتیم، یکی را خود من گرفتم. باید بینیم ما چه چیز را تحویل گرفتیم و منصف باشیم. در طول یکسال گذشته، من و سجاد و کوروش و نواب آنقدر که همدیگر را دیدیم، زن و بچه خود را ندیدیم و از جان و دل مایه می‌گذاریم که وزنه‌برداری را به حقش برسانیم.

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک اکنون در جلسه حضور دارد، می‌تواند گواهی دهد که چقدر برای بودجه و اردوها از او خواهشم کردیم. یک سال فرصت کمی است برای ارزیابی عملکرد. منصف باشیم. این را هم ببینید، دوستانی که نزدیک به ۳۰ سال وزنه‌برداری دست شان بود، آن را چگونه اداره کردند. برای وزنه‌برداری و این که به ما فضا بدهند از جاهایی خواهش کردیم که مردم حتی اسمش را هم نشدیده‌اند. وزنه‌برداری و کادرش باید بعد از ۴ سال ارزیابی شود.

سلیمی درخصوص نفرات اعزامی به بازی‌ها گفت: تا حدود زیادی نفرات قطعی شده‌اند؛ در جلسات ستاد عالی بازی‌ها این موضوع مطرح شد که تعداد نفرات وزنه‌برداری مشروط به نتایج مسابقات جهانی عربستان است و ممکن است به ۵ مرد و ۲ زن کاهش یابد ولی روندی که پیش می‌روند نشان می دهد که ۷ مرد و دوزن به همراه ۵ نفر کادر فنی را در وزنه‌برداری و در هانگژو خواهیم داشت. از طریق یک سری دوستان شیطنت شد که خنثی شد و با نفرات کامل اعزام می‌شویم.

 

انتهای خبر/