تیم فرمانداری زهک قهرمان مسابقات کبدی سالنی دستجات آزاد کشور شد

فینال مسابقات کبدی سالنی دستجات آزاد کشور به میزبانی شهرستان زاهدان میان دو تیم فرمانداری شهرستان زهک، نماینده سیستان و بلوچستان با تیم پیشگامان سولدوز نماینده نقده آذربایجان غربی برگزار شد که در یک بازی تماشایی، کبدی کاران مستعد تیم فرمانداری زهک کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز _ رقابت های کبدی ۵ نفره قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از ۲۸ مرداد ماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان زاهدان آغاز شده است که این رقابت ها در قالب رقابت های باشگاهی و دستجات آزاد برگزار می‌شود و ۳۲ تیم از نقاط مختلف کشور در آن حضور داشتند.

 

از استان سیستان و بلوچستان هم ۴ تیم در این رقابت ها حاضر بودند که در نهایت صبح امروز تیم کبدی فرمانداری زهک با شکست تیم رعد پدافند هوایی توانست به فینال این رقابت ها راه یابد و حریف تیم پیشگامان سولدوز شود.

 

در مراسم اختتامیه کاپ و مدال های قهرمانی به تیم های برتر توسط معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و رئیس فدراسیون کبدی ایران، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار شهرستان زهک و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی اهدا شد.