برگزاری پویش دوشنبه های ورزش و کار در زاهدان

زاهدان - رییس هیئت ورزش کارگری در سیستان و بلوچستان: بر اساس دستورالعمل اجرایی پویش دوشنبه های ورزش و کار ، در محل مجموعه شرکت آرمین لوله شرق زاهدان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

حسین سعیدیان در تکمیل این خبر به خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز گفت : این پویش با هدف ارتقاء روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان در بخش‌های مختلف ، روز دوشنبه ۸ مردادماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه ۵۸ شرکت کننده خانم و آقا در پویش صبحگاهی حضور پرشور داشتند، افزود: کارگران عزیز در رشته‌های طناب کشی، مچ اندازی و بازی نشاط آور آبی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

سعیدیان هدف از برگزاری پویش ورزشی را جذب هر چه بیشتر کارکنان و خانواده‌های آنان به ورزش ، گسترش رقابت سالم و تندرستی در محیط های کاری عنوان کرد .

 

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های بی وقفه مسئولان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در راستای حمایت و ترویج ورزش کارگران خبر داد.

 

سعیدیان افزود : تهیدست مدیرعامل شرکت آرمین لوله شرق زاهدان از برگزاری پویش صبحگاهی ورزش و کار استقبال و آمادگی خود را در جهت حمایت هرچه بیشتر ورزش کارگری اعلام کرد.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم با حضور مستمر مسئولان امر و حمایت های بی شائبه مدیرکل، معاونین،مدیران و مسئول تربیت بدنی و ورزش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان شاهد نهادینه شدن فرهنگ ورزش همگانی بویژه (پویش دوشنبه ها) در واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی، برای افزایش شادابی و نشاط در تمام محیط های کارگری سطح استان باشیم.

 

پیش بینی می شود با توجه به ظرفیت های بالقوه موجود در واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی سیستان و بلوچستان ، شاهد افزایش استقبال علاقمندان در سایر شرکتهای صنعتی،ادارات،معادن و کارخانجات به این پویش نیز باشیم.

 

گفتنی است شرکت آرمین لوله شرق زاهدان میزبان این پویش ورزشی و برگزاری مسابقات و بازی‌ها را برعهده داشت.

انتهای خبر/