خدمت رسانی با کیفیت و تکریم گردشگران اولویت اصلی هتل داران است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز– محمدهادی طهرانی مقدم روز شنبه در حاشیه بازدید سرزده از یکی از هتلهای مطرح زاهدان بیان کرد: تکریم ارباب رجوع، گردشگر و مهمانان داخلی و خارجی جزو اولویتهای اصلی این اداره کل و تمامی هتل داران و متصدیان مراکز اقامتی سیستان و بلوچستان است.
وی افزود: زمانی که یک گردشگر در مراکز اقامتی سیستان و بلوچستان سکونت موقت پیدا میکند نباید کوچکترین کمبود از لحاظ خدمت رسانی متوجه وی شود تا مبادا رسم مهمان نوازی مردم استان مورد خدشه واقع شود و با نارضایتی عازم دیار خود شود.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در راستای صیانت و احترام به حقوق مسافران و گردشگران، بازدیدهای سرزده از هتل ها و بومگردی ها در دستورکار قرار گرفته و این امر به صورت دائمی انجام میشود.
به گفته وی؛ هتل داران آبروی میراث فرهنگی و مردمان سیستان و بلوچستان هستند و هرگز اجازه نمیدهیم که فردی با کوتاهیهای خود به این اعتبار و آبرو ضربه وارد کند و مردم نیز میتوانند در صورت مشاهده مشکل و قصور در این مراکز اطلاع دهند تا بلافاصله کارشناسان این اداره کل به منظور بررسی و پیگیری در محل حاضر شوند.
انتهای خبر/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0