دستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان در کمتر از یک ساعت

چابهار- سکایی نیوز - فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان اصلی آدم ربایی و رهایی گروگان از اسارت با تلاش کارآگاهان پلیس در کمتر از یک ساعت در شهرستان چابهار خبر داد.

سردار ” دوستعلی جلیلیان” در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش فردی در یکی از محلات شهرستان چابهار توسط افرادی ناشناس و متواری شدن آدم ربایان؛ بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود: بلافاصله با شناسایی خودروی آدم ربایان طرح مهار و کمربند امنیتی در محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان چابهار به اجرا درآمد و قبل از خروج از شهر خودرو آنان مشاهده و تحت نظر قرار گرفتند.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس با سرعت عمل و شگرد های خاص پلیسی طی یک عملیات ضربتی ۳ نفر متهم را دستگیر و فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد شد.

 

سردار “جلیلیان” با بیان اینکه انگیزه متهمان این پرونده اختلافات قبلی بوده است، خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

 

انتهای خبر/