در گفتگو با سکایی نیوز مطرح شد

میز خدمت بسیج ادارات و کارمندان، آب را به یک روستا رساند

زاهدان- سکایی نیوز - مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان،در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت:پس از برگزاری3 میز خدمت،ودر آستانه فرارسیدن هفته مبارک بسیج شبکه آب روستای امان آباد شور رود، راه اندازی شد.

سرهنگ پاسدارحسن نکویی با ابراز خرسندی از افتتاح این طرح ، به خبرنگار سکایی نیوز افزود: در میز خدمتی که هفته دولت با حضور مسئولین آب وفاضلاب و دیگر مدیران جهادی برگزارشد،مشکل آب از طرف اهالی روستای امان آباد در اطراف شهر زاهدان، مطرح و با پیگیریهای سازمان بسیج ادارات وکارمندان و کار جهادی مسئولین آب وفاضلاب، این مشکل به سرعت پیگیری و منتج به راه اندازی شبکه آب این روستا شد.

وی اعتبار این طرح را بالغ بر۳میلیارد ریال، و زمان اجرای طرح را ۲ماه اعلام و خاطر نشان کرد: افتخار ما این است که با استفاده از ظرفیت مدیران و کارمندان بسیجی، در خدمت مردمان عزیزمان در اقصی نقاط استان باشیم و بتوانیم خدمتی شایسته را به آنان ارائه دهیم.

مدیر سازمان بسیج ادارات وکارمندان،ضمن قدردانی از تلاشهای مدیرکل آب وفاضلاب استان و رئیس اداره آب وفاضلاب زاهدان ابراز امیدواری کرد، با استفاده از بسترهایی که در ادارات وجود دارد منشاء خدمات بیشتری به مردم شده و افزایش رضایتمندی را فراهم نماییم.

انتهای خبر/