برگزیدگان سی وسومین جشنواره تئاتر فجر سیستان وبلوچستان معرفی شدند

ایرانشهر- سکایی نیوز- روز گذشته ، درآیین پایانی سی وسومین جشنواره تئاتر فجر سیستان وبلوچستان، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز- سی وسومین جشنواره تئاتر سیستان وبلوچستان ، در شهرستان ایرانشهر به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش بنا به رای هیات داوران جشنواره در بخش طراحی پوستر لوح تقدیر ومبلغ ۷۰۰هزار تومان وجه نقد برای طراحی پوسترنمایش ستاره ها چشمک می زنند به مریم ریگی از ایرانشهر تعلق گرفت.

همچنین در بخش طراحی نوربه دلیل شرایط نوری در دو سالن رتبه های اول تا سوم را انتخاب نکرد ولی از طراحی سه نمایش که با شرایط موجود طراحی قابل قبولی را ارائه داشت تقدیر کرد: لوح تقدیر ومبلغ ۷۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به رشید برهانزهی برای طراحی نمایش آشنا، لوح تقدیر ومبلغ ۷۰۰هزار تومان به بصیر مختومی برای طراحی نور نمایش ابد مان از ایرانشهر ولوح تقدیر وهدیه به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به سعید نوری به خاطر طراحی نور نمایش گنجشکک اشی مشی از زاهدان تعلق گرفت.

هیات داوران در بخش موسیقی رتبه سوم ،لوح تقدیر وهدیه نقدی به مبلغ یک میلیون وپانصد هزار تومان به علیرضا بامری برای انتخاب موسیقی نمایش آشغال نرد از ایرانشهر، رتبه دوم این بخش به علی حسینی به همر اه لوح وهدیه نقدی به مبلغ ۲ میلیون تومان به خاطر موسیقی نمایش های گنجشکک اشی مشی وتمام نمی شود از زاهدان ورتبه نخست این بخش به محمد سلیم براهویی ، دژکام واکرم محمدی به همراه لوح تقدیر وهدیه نقدی به مبلغ ۵ میلیون تومان به گروه موسیقی نمایش مچ، مد، ابومان از ایرانشهر این افراد را انتخاب کرد.

بنا به رای هیات داوران جشنوا ره در بخش گریم ، لوح تقدیر وهدیه نقدی به مبلغ یک میلیون وپانصد به ملیحه مهرپویان به خاطر طراحی گریم نمایش بالتر از سیاهی از زاهدان ولوح تقدیر وهدیه به مبلغ یک میلیون پانصد به عیسی صادقی زاده به خاطر طراحی گریم نمایش مچ مد ابرمان از ایرانشهر به عنوان نفرات سوم تعلق گرفت .

همچنین ستاره بولاغی به خاطر طراحی گریم نمایش یک قصه کشسان از زاهدان لوح تقدیر وهدیه نقدی به مبلغ دو میلیون تومان را از آن خود کرد.

نفر نخست این بخش تندیس،دیپلم افتخار ومبلغ دو میلیون وپانصد هزار تومان را به خاطر طراحی گریم نمایش آشغال مرد از زاهدان را به خود اختصاص داد.

بنا به هیات داوران سی وسومین جشنوا ه تئاتر سیستان وبلوچستان در بخش طراحی صحنه لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ یک میلیون وپانصد ،نظیر برهانزهی به خاطر طراحی صحنه تئاتر آشغال مرد از ایرانشهر رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص داد.

همچنین در این بخش دو نفربه عنوان نفر دوم انتخاب شدند که از مسعود نوری به خاطر طراحی صحنه نمایش گنجشکک اشی مشی از زاهدان واز محمود آزاد به خاطر طراحی صحنه نمایش مچ مد ابدمان از ایرانشهرتقدیر به هر نفر مبلغ یک میلیون وپانصد ،تعلق گرفت.

واما دیپلم افتخار ومبلغ دو میلیون پانصد به عیسی صادق زاده به خاطر طراحی صحنه نمایش ستاره ها چشمک می زنند، تعلق گرفت.

گفتنی است در بخش بازیگری زن برای روان وتاثیر گذاری از سارینا سیاهمردی به خاطر بازی در نمایش دنیای بیگانه من از زابل،زهرا رئیس السادات به خاطر بازی در نمایش مچ ،مد ابدمان از ایرانشهرو از یسرا ناصری پور به خاطر بازی در نمایش گنجشکک اشی مشی با لوح تقدیر ومبلغ ۷۰۰ هزار تومان تقدی. به عمل آمد.

هیات داوران جشنواره دیپلم افتخار ومبلغ یک میلیون وپانصدبه هر نفر را در بخش بازیگری زن به ویدا داوودی برای بازی در نمایش صنم آقا از زاهدان ،مهشید کیخا برای بازی در نمایش گنجشکک مشی از زاهدان و ستا ره بولاغی به خاطر بازی در نمایش یک قصه کشسان اختصاص داد.

رتبه دوم این بخش با لوح تقدیر هدیه نقدی به نبلغ دو میلیون تومان به نرگس محمدی به خاطر بازی در نمایش هوتک از ایرانشهر و طیبه خلیقی به خاطر بازی در نمایش صنم آقا از زاهدان تعلق گرفت.

هیات داوران رتبه نخست این بخش را به همراه تندیس ، لوح ومبلغ دو میلیون وپانصد را به فرخنده اولیایی به خاطر بازی در نمایش آشغال مرد اختصاص داد.

بنا به نظر هیات داوران در بخش بازیگری مرد از آرمین ریگی به خاطر بازی در نمایش یک قصه کشسان از زاهدان، عارف رئیسی به خاطر بازی در نمایش هوتک از نیکشهر و محمد آذرکیش به دلیل بازی در نمایش آشغال مرد از ایرانشهر با لوح تقدیر وهدیه نقدی به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به هر نفر تقدیر به عمل آورد.

همچنین هیات داوران رتبه سوم بازیگری مرد را به رشید بامری به دلیل بازی در نمایش ستاره ها چشمک می زنند از ایرانشهر، پوریا جلالووند به خاطر بازی در نمایش روایت های زارا از زاهدان و مرتضی مودی به خاطر بازی در تاتر تمام نمی شود ولی تمام از زاهدان با لوح تقدیر مبلغ یک میلیون وپانصد تقدیر کرد.

رتبه دوم بازیگری مرد به همراه لرتبه نخست بازیگری مرد به همراه تندیس جشنواره ، لوح وهدیه نقدی به هر نفر به مبلغ دو میلیون تومان به علیرضا آکوان به خاطر بازی در نمایش آشغال مرد از ایرانشهر وذکریا ملازهی به دلیل بازی در تاتر آشغال مرد از ایرانشهر تعلق گرفت.

داوران جشنواره به پاس یک عمر نگارش ، متن وفعالیت در عرصه نمایشنامه نویسی استات وخلق آثار بومی ومحلی از جمال ناصر بلیده وکریم آزمون تجلیل به عمل آورد.

هیات داوران در بخش نویسندگی هیچ نمایشنامه را شایسته کسب رتبه ندانست ولی از نصیر احمد ملازهی به دلیل نویسندگی نمایش مچ مد ابد مان از ایرانشهر ونظیر برهان زهی و فرخنده اولیایی برای اقتباس از نمایشنامه آشغال مرد از ایرانشهر تقدی. کرد.

هیات داوران جشنوا ه تئاتر سیستان وبلوچستان رتبه سوم کارگردانی به همراه لوح تقدیر وجایزه نقدی به مبلغ یک میلیون وپانصد را به به مسعود نو ی به خاطر کارگردانی نمایش گنجشکک اشی ومشی اختصاص داد.

همچنین رتبه دوم این بخش به همراه لوح ومبلغ دو میلیون تومان به صادق سهرابی به خاطر کارگدانی تئاتر مچ مد ابدمان از ایرانشهر تعلق گرفت.

رتبه نخست کارگردانی به همراه دیپلم افتخار ، تندیس وجلیزه نقدی به مبلغ دو میلیون وپانصد به نظیر برهان زهی به خاطر کارگردانی تئاتر آشغال مرد تعلق یافت.

هیات داوران جشنواره دو نمایش مچ مد ابدمان به کارگردانی صادق سهرابی از ایرانشهر وگنجشکک اشی مشی به کارگردانی مسعود نوری از زاهدان را به جشنواره متطقه ای معرفی کرد.

در پایان هیات داوران ،نمایش آشغال مرد به کارگردانی نظیر برهان زهی را شایسته راهیابی به جشنواره تئاتر فجر دانست.

 

انتهای خبر/