گلایه ساکنین شهرک جهاد در زاهدان / چرا شرکت گاز از دادن علمک به شهروندان شهرک جهاد خودداری می‌کند ؟

زاهدان _ با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و زمستان مشکل گاز برای شهروندان مان در شهرک جهاد به معضلی جدی تبدیل شده است چرا که در فصل زمستان سرما امان مردم را می گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز _ برخی از ساکنان شهرک جهاد همچنان منتظر برخورداری از علمک گاز شهری هستند و این در حالی است که می توان گفت اکثریت مردم در شهر زاهدان از این نعمت برخورار شده اند.

 

چند روزیست که تماس های تلفنی با پایگاه خبری سکایی نیوز در خصوص اعلام و رفع این مشکل بیشتر شده است .

 

پهلوان یکی از ساکنین این شهرک به خبرنگار ما گفت: چیزی به فصل سرما نمانده است و ما چندین بار است که حضورا به شرکت گاز برای دریافت علمک گاز مراجعه می‌کنیم و نتیجه ای حاصل نمی شود.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص جواب شرکت گاز به درخواست شان می گوید : شرکت گاز متاسفانه می گوید به علت مشکلاتی که با شهرداری زاهدان پیدا کرده ایم نمی‌توانیم علمک را در اختیار شهروندان قرار دهیم و توپ را در زمین شهرداری می اندازد.

 

ریگی شهروندی دیگر که ادعا میکند بیش از ده روز است که به شرکت گاز مراجعه می‌کند ولی نتیجه ای حاصل نمی شود .

 

این شهروند زاهدانی می گوید مشکل شرکت گاز با شهرداری دودش به چشم مردم است و باید قبل از فصل سرما مردم علمک گاز را دریافت کنند.

 

خبرنگار ما چندین بار تماس تلفنی با روابط عمومی شرکت گاز داشته است تا علت را جویا شود و پیگیر مطالبات این عزیزان باشد اما متاسفانه تاکنون پاسخی دریافت نکرده است .

 

پایان پیام/