پیام تبریک فرماندار زهک به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

فرماندار زهک ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز _ حسن دهمرده در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت ، متن پیام بدین شرح است:

 

اول شهریور ماه ،هفته دولت، در حقیقت هفته تجلیل از خادمان و خدمتگزاران ملت و خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر است که از الگوهای شایسته خدمت‌گزاری به مردم عزیز می‌باشند و نامشان برای همیشه بر بلندای تاریخ ایثار و نثار ثبت و ضبط خواهد بود. زنده نگه داشتن یاد و خاطره این مردان الهی در جامعه موجی تازه می‌آفریند و ملت بزرگ ایران به اوجی تازه در سرافرازی و سربلندی دست می‌یابد.

 

بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید ، می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ، تأسی نمایند.

 

در هفته دولت دستاوردها و عملکرد دولت در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شده و برای همگان تشریح شود تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم عزیر فراهم آیدو دولتمردان گزارش خدمات خود به مردم ارائه دهندچراکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، ذخیره معنوی دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوری اسلامی است.

 

دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و ایران قوی- همیشه با تکیه بر عقلانیت، اعتدال، رفع مسائل و مشکلات اساسی کشور ، ایجاد اشتغال، تولید دانش بنیان و پاسخگوئی به مطالبات مردم را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و در این راه به پشتوانه حمایت های قاطع و بی دریغ مقام معظم رهبری و همراهی و همدلی مردم فهیم ایران اسلامی توانسته در عرصه های مختلف گامهای مهمی را بردارد وقطعا این فعالیت ها و اقدامات در آینده ای نزدیک ظهور و بروز بیشتری خواهد داشت.

 

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، هفته دولت و روز کارمند را به همه مدیران و کارمندان خدوم تبریک میگویم.

 

حسن دهمرده

 فرماندار شهرستان زهک