تجلیل از خانواده‌های شهدا؛ تجسمی از ایثار و فداکاری در آستانه هفته دفاع مقدس

زاهدان - سکایی نیوز - معاون قوه قضائیه با خانواده سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی؛ گرامیداشت مقام والای شهدا و خانواده‌های ایثارگر دیدار کرد .

 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز – در آستانه هفته دفاع مقدس و به منظور بزرگداشت مقام والای شهدا و قدردانی از فداکاری‌های خانواده‌های معظم آنان، حسن بابایی، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با حضور در منزل خانواده سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی، با اعضای این خانواده گران‌قدر دیدار کرد.

 

در این دیدار، بابایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان لک‌زایی و تقدیر از زحمات و خدمات سرکار خانم لک‌زایی، بر اهمیت حمایت از خانواده‌های شهدا به عنوان پشتوانه معنوی کشور تأکید کرد.

 

خانواده‌های شهدا؛ ستون‌های معنوی جامعه

 

حسن بابایی در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های شهدا تجسمی از ایثار و فداکاری بی‌نظیر هستند، از نقش مهم آن‌ها به عنوان ستون‌های معنوی کشور یاد کرد.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌های سرکار خانم لک‌زایی، فرزند سردار شهید، که به عنوان معاون اداره ثبت اسناد استان سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کند، وی را نمونه‌ای برجسته از تعهد و دلسوزی معرفی کرد.

 

بابایی با تاکید بر اینکه خدمات ارزشمند این خانواده‌ها هرگز فراموش نخواهد شد، نقش خانم لک‌زایی در پیشبرد اهداف سازمان را تحسین کرد و از او به عنوان الگویی برای همکاران خود نام برد.

حمایت از خانواده‌های شهدا؛ مسئولیتی ملی و وظیفه‌ای معنوی

 

معاون قوه قضائیه در این دیدار، حمایت از خانواده‌های شهدا را نه تنها یک مسئولیت سازمانی، بلکه تکلیفی ملی و معنوی دانست که همگان باید با جدیت به آن بپردازند. وی تأکید کرد که تلاش‌های خانواده‌های شهدا و فداکاری‌های بی‌وقفه آنان در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی، نقش مهمی در شکل‌گیری و تداوم ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی ایفا کرده است.

 

این دیدار به‌عنوان یکی از برنامه‌های قوه قضائیه در هفته دفاع مقدس و با هدف تجلیل از مقام والای شهدا و خانواده‌های آنان، نمادی از احترام و ارج نهادن به فداکاری‌های این عزیزان و تداوم راه شهدا تلقی می‌شود.

 

انتهای پیام/