کولرآبی کم آورد بهورزان نه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: کولرهای گازی و آغاز خنک ترین روزهای تابستانی در خانه های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نصب شد .

دکتر مهدی زنگنه در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز گفت : در گرمای تابستان امسال، بهورزان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خنک ترین روزها را سپری میکنند.

 

وی افزود : از ابتدای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تا کنون تنها وسیله سرمایشی خانه های بهداشت، کولرهای آبی بود که متاسفانه بدلیل تنش های آبی در سالیان اخیر، در بسیاری از روزها امکان استفاده از آنها وجود نداشت.

 

وی افزود: هوای بسیار گرم منطقه و نبود آب جهت استفاده از کولر آبی، شرایط بسیار دشواری را برای بهورزان و دریافت کنندگان خدمت ایجاد کرده بود.

 

وی با اشاره به همت بلند بهورزان پرتلاش و استمرار ارائه خدمت علیرغم گرمای هوا ادامه داد: به حول و قوه الهی و با برنامه ریزی صورت گرفته در یکسال گذشته، خوشبختانه تمامی ۲۶۰ خانه بهداشت دانشگاه با صرف بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه مجهز به اسپلیت شده اند.

 

وی ضمن قدردانی از همراهی خیرین جهت تامین تعدادی از این اسپلیت ها افزود : این موضوع علاوه بر ایجاد شرایط بهینه و استاندارد جهت خدمت رسانی در محیطی ترین واحد روستایی، نقش بسیار مهمی در صرفه جویی آب دارد.

 

امان الله شه بخش، بهورز خانه بهداشت ابراهیم آباد سرجنگل هم در گفتگو با خبرنگار وبدا ضمن ابراز رضایت از تجهیز خانه های بهداشت به کولر گازی گفت: خداوند را شاکریم با توجه همراهی مسئولان دانشگاه، مشکل سرمایش خانه های بهداشت در مناطق روستایی مرتفع شد.

 

وی ادامه داد: دعای خیر مردم مناطق روستایی بدرقه مسئولان سلامت است و مجهز کردن خانه بهداشت به امکانات سرمایشی، رضایتمندی مردم روستا را فراهم کرده است.

 

گفتنی است: با توجه به گرمای هوا و تنش های آبی در مناطق روستایی، خوشبختانه بمنظور بهبود شرایط استاندارد و افزایش رضایتمندی ساکنان مناطق روستایی و همکاران بهورز، تمامی خانه های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجهز به کولر گازی شد.

 

انتهای خبر/