اختصاصی سکایی نیوز

نقش مهم شرکت در انتخابات در تحقق توسعه و پیشرفت جامعه

زاهدان-سکایی نیوز -مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان: شرکت در انتخابات، نقش مهمی در تحقق توسعه و پیشرفت جامعه دارد.

پوریا یاسینی در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز درخصوص اهمیت شرکت در انتخابات گفت : “آینده یک جامعه پایدار، به شدت مشارکت هر فرد در فرآیند انتخابات وابستگی دارد.شرکت فعال در این فرآیند ، نقش حائز اهمیتی در تقویت نظام سیاسی و تأثیرگذار بودن هر فرد در تصمیم‌گیری‌های کلان دارد. با توجه به این حق ، منطق طبیعی است که هر یک از ما نقش خود را در رأی گیری های عادلانه و قابل قبول سیاسی کشور خود بازی کنیم.”

 

وی در ابتدا به اهمیت شرکت در انتخابات پرداخت و تأکید کرد که حضور همگان در فرایند انتخابات، عاملی بسیار مؤثر در تقویت دموکراسی و تعزیز نظام سیاسی کشور است.

 

مدیر سازمان بسیج رسانه با بیان دلایل مختلف، تأکید کرد که شرکت در انتخابات نقش مهمی در تقویت دموکراسی و تحقق اهداف ملی دارد. به گفته وی، حضور فعال مردم در روند انتخابات، علاوه بر تأثیرگذاری در ساختار سیاسی کشور، بهبود شرایط زندگی و رفاه عمومی جامعه را نیز به همراه خواهد داشت.

 

 

وی در پایان با بیان اینکه شرکت در انتخابات برای آحاد مردم ضروری است ، بر ضرورت حضور همگان در فعالیت‌های انتخاباتی تأکید کرد و گفت : شرکت در انتخابات نقطۀ عطف مهم در تعامل با نظام سیاسی کشور است و همچنین فرصت مناسب برای همگام‌سازی دولت با خواسته های عموم مردم است.

 

انتهای خبر/