چهره سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت : هم اینک این استان به یک کارگاه سازندگی بزرگ تبدیل شده و به زودی شاهد تغییراتی گسترده در چهره این منطقه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز  – محمد کرمی “استاندار سیستان و بلوچستان”   در حاشیه انعقاد تفاهمنامه مشترک با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص پیشرفت منطقه‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد : به دلیل پهناوری و پراکندگی روستایی در استان نظام بودجه‌ریزی باید با دقتی بیشتر انجام شود.

وی با تاکید بر به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام افزود: ۲۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید به اتمام برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اینک استان به یک کارگاه سازندگی بزرگ تبدیل شده و به زودی شاهد تغییراتی گسترده در چهره این منطقه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: ما قطعاً می توانیم از روشهای مختلف آب منطقه سیستان و شهر زاهدان را تامین کنیم بنابراین ما در تامین آب مشکلی نخواهیم داشت.

کرمی افزود: در حال حاضر ۱۵۰ همت نیاز به بودجه داریم تا پروژه‌های نیمه تمام استان سیستان و بلوچستان به پایان برسد.

وی ادامه داد: در حوزه تجارت، معادن، کشاورزی، شیلات و سرمایه‌گذاری استان اقدامات زیادی صورت گرفته اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌های فراوان موجود در استان استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: شرایط مساعدی در استان وجود دارد اما با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید شتاب بیشتری در کاهش محرومیت استان داده شود.

سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: با توجه به محدودیت زمان و منابع باید در کار کارشناسی دقت بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: این استان دارای شرایطی خاص است و باید به اولویت کشور تبدیل شود.