آسایش و حیات امروز ما مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های معزز شهداست

زاهدان -نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان: شهدا ندایی شنیده بودند که خداوند آنها را به سمت خود فراخوانده و پاداش خود را خداوند به آنها داده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز – حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ، در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهیدجواد کیخا،که در حادثه تروریستی بعد از اغتشاشات ۸ مهر در زاهدان به همراه شهید ملاشاهی به شهادت رسید گفت: خانواده معظم شهدا ولی نعمت‌های انقلاب هستند.

 

وی در ادامه افزود : اگر امروز حیات و آسایشی داریم ،به برکت خون شهدا و خانواده‌های آنان است.

 

حجت‌الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد : شهداء زنده کننده هستند چون نزد خداوند هستند و زندگی می‌کنند حیات دارند برای کسب حیات به منزل خانواده شهدا می‌رویم تا بیاموزیم راه را با قوت و قدرت ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به شهادت شهید جواد کیخا خاطرنشان کرد:این شهید که با همرزم خودش در حال خدمتگزاری به خانواده ایثارگران و شهداء بود در سوم آبان در یک عملیات تروریستی به شهادت رسیده است.

 

حاجی صادقی حالات شهدا را معکوس به عوالم معنوی دانست و یادآور شد:شهید کیخا با آمادگی و اشتیاق کامل به استقبال شهادت رفت و شب قبل از شهادتش همه کارهای خود را انجام داده است.

 

وی تاکید کرد: شهدا ندایی شنیده بودند که خداوند آنها را به سمت خود فراخوانده و پاداش خود را به آنها داده است.

 

نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران،ادامه داد :آنها به شیرینی قرب خدا رسیدند ولی سختی برای خانواده شهدا است که ما امیدواریم که خداوند به آنها صبر عنایت کند.

 

انتهای پیام/