تفکر و عملکرد دکتر قالیباف همانند شهید آیت الله رئیسی است

زاهدان - دبیر حذب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با حضور در ستاد انتخاباتی قالیباف بیان کرد : آنچه امروز اهمیت دارد فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است .

طاهری در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز ،افزود: دشمن انقلاب همیشه در چنین روزهایی از تاریخ به دنبال ایجاد تفرقه و دشمنی در میان مردم بوده است که با حضور مانددر پای صندوق رای مانند گذشته نقشه های دشمن را نقش بر آب میکنیم .

 

وی خاطرنشان کرد: خواهران و برادران انقلابی همیشه در طول تاریخ در کنار یکدیگر بوده و خواهند بود تا اگر رقابتی است رقابت سالمی باشد .

 

وی با بیان اینکه کاندیدا جریان انقلاب سالم و صالح هستند ، گفت : با بررسی و تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که از دکتر قالیباف حمایت کنیم چرا که ایشان از نوجوانی و جوانی در جبهه و جنگ رشد کرده است و سوابق مدیریتی همچون فرمانده انتظامی ، فرمانده نیروی هوایی ، سپاه پاسداران و شهردار تهران کی باشد نشان داده که از مدیران توانمند و قوی در بخش های مختلف اجرایی است .

 

طاهری افزود: ایرانیان عزیز معتقدند که هر کدام از کاندیدا تفکر و عملکردش به شهید آیت الله رئیسی نزدیکتر باشد قطعاً بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است .

 

دبیر حذب موتلفه استان تاکید کرد: ولایت پذیری یک رییس جمهور از اهمیت بالایی برخوردار است و چنین شخصی در میان مردم نیز محبوب تر است .

 

انتهای خبر/