قدرتمندترین تاشوی بازار به مشکل خورده است؛ نارضایتی کارکنان سامسونگ از گوشی گلکسی Z فولد ۵

سامسونگ با توجه به معرفی پیکسل فولد گوگل امسال باید همه توان خود را برای عرضه بهترین گوشی تاشوی بازار در قالب گلکسی Z فولد 5 به کار گیرد. هرچند برادر کوچک‌تر یعنی Z فلیپ 5 در طراحی و سخت‌افزار پیشرفت داشته، هیچ چیز برای Galaxy Z Fold 5 خوب پیش نمی‌رود و به نظر می‌رسد کارکنان سامسونگ از آن راضی نیستند.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – سامسونگ قصد دارد به زودی نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود را معرفی نماید. در این بین، گلکسی Z فلیپ ۵ با تغییرات در طراحی، بهبود سخت افزاری و همچنین سازگاری نرم‌افزاری بالا با نمایشگر بیرونی، یکی از مورد انتظارترین محصولات بازار خواهد بود. این در حالی است که با تغییرات بسیار کم در سری فولد، هیچ چیز برای Galaxy Z Fold 5 خوب به نظر نمی‌رسد.

ناامیدی سامسونگ از گوشی گلکسی Z فولد ۵

به تازگی گفته شده که چین بین نمایشگر گوشی تاشوی گلکسی Z فولد ۵ تنها ۱۵ درصد نسبت به نسل قبلی غیرقابل تشخیص‌تر خواهد بود. البته سامسونگ مکانیزم لولا را تغییر داده اما نتوانسته به پیشرفت خوبی در این زمینه دست پیدا نماید. باید اشاره کرد که گوگل توانسته در نسل اول تاشوی خود محصولی نازک با چین تقریباً مناسب تولید نماید.

گوشی گلکسی Z فولد 5

خبرهایی از سامسونگ به گوش می‌رسد که بر اساس آن‌ها، کارکنان و مهندسان از گوشی گلکسی Z فولد ۵ راضی نیستند و برخی می‌گویند حتی نمی‌توان آن را گلکسی Z فولد ۴s نامید. این موضوع با توجه به رویداد معرفی گوشی‌های سامسونگ در کمتر از یک ماه دیگر نگران کننده به نظر می‌رسد.

سامسونگ قصد دارد در ماه آینده گوشی گوشی‌های Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 4 را معرفی نماید. احتمالاً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی‌ها منتشر خواهد شد و باید دید تاشوی کره‌ای می‌تواند انتظارات را برطرف نماید یا خیر.

انتهای پیام/