در گفتگو با سکایی نیوز مطرح شد :

اجرای طرح منطقه ای مبارزه با قاچاق کالای های اساسی در سیستان و بلوچستان /کشف ۲۳۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در این طرح

 جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح منطقه ای مبارزه با قاچاق کالا های اساسی با اولویت جلوگیری از قاچاق وکشف بیش از 233 ميليارد ريال انواع کالای اساسی قاچاق در 72 ساعت گذشته خبر داد .

سرهنگ “مرتضی جوکار” در گفت و گو با خبرنگار سکایی نیوز، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طرح منطقه ای مبارزه با قاچاق کالا های اساسی با اولویت جلوگیری از قاچاق و خروج غیر قانونی روغن خوراکی از کشور در هفته گذشته با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در سطح استان اجرا و ماموران موفق به کشف انواع کالای قاچاق شدند.

 

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی استان موفق شدند بیش از ۱۰۰ تن روغن خوراکی ، ۲۱۰ هزار لیتر فراورده های نفتی، ۵۰ تن شیر خشک و ۱۵۰ تن برنج قاچاق را کشف کنند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را حدود ۲۳۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند،تصریح کرد: در این راستا تعداد ۱۳ دستگاه لیفتراک قاچاق در سطح استان توقیف شد.

 

سرهنگ “جوکار” با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یادآورشد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد با دانه درشت ها دردستور کار پلیس استان قرار دارد.

 

انتهای خبر/