مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی محل تردد زائرین اربعین حسینی، آماده ارائه خدمات به زوار هستند.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز به نقل روابط عمومی راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان – ایوب کرد با اشاره به این مطلب که ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی است، اظهار کرد: با توجه به ورود زائرین اربعین حسینی کشور پاکستان از طریق پایانه مرزی میرجاوه و افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: این مجموعه‌ها به منظور فراهم‌کردن آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب‌، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز در یک مکان، تسهیل نظارت، ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی وسوانح جاده‌ای، دسترسی رانندگان و مسافران به خدمات موردنیاز و ایجاد بستری مناسب برای اشتغال‌زایی شکل گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجرای طرح نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/