آمادگی نوروزی آبفای سیستان و بلوچستان برای پاسخگویی به مشترکان

در آستانه سال جدید و به‌منظور برنامه‌ریزی و آمادگی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در ایام پیک مصرف، مدیر دفتر مدیریت ارتباطات با مشتریان شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نشستی با کارشناسان این مرکز برگزار و بر آمادگی نوروزی و پاسخگویی به مشکلات مشترکان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز – در آستانه سال جدید و به‌منظور برنامه‌ریزی و آمادگی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در ایام پیک مصرف، مدیر دفتر مدیریت ارتباطات با مشتریان شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نشستی با کارشناسان این مرکز برگزار و بر آمادگی نوروزی و پاسخگویی به مشکلات مشترکان تأکید کرد.

این نشست که با هدف هماهنگی و بررسی شیفت‌های نوروز انجام شد، موضوعاتی از قبیل اهمیت رسیدگی به تماس‌های مردمی، پاسخگویی شبانه‌روزی به مشکلات کم‌آبی و افت فشار آب در مناطق مختلف استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان ضمن تأکید بر اهمیت خدمات‌رسانی به‌موقع و جلب رضایت مشترکین، بر آمادگی کامل کارشناسان مرکز در ایام نوروز و افزایش کیفیت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی تأکید کرد.

ایمان صداقتی همچنین با اشاره به احتمال افزایش تماس‌ها در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، بر برنامه‌ریزی دقیق برای حضور فعال کارشناسان در شیفت‌های نوروزی و رسیدگی سریع به مشکلات مشترکین در زمینه کمبود آب، حوادث شبکه توزیع و سایر خدمات غیرحضوری تأکید داشت.