بیش از ۱۳ هزار تماس با سامانه ۱۲۴ سیستان و بلوچستان ثبت شده است
به گزارش (( سکایی نیوز )) به نقل از صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان – ایرج حسن پور بیان کرد: در ۱۰ ماهه سالجاری ۱۲ هزار و ۸۷۵ تماس از طریق مرکز پاسخگویی و پایش خدمت( ۱۲۴) اداره کل صمت سیستان و بلوچستان ثبت و پاسخ داده شده است.
وی افزود: کارشناسان پاسخگویی به بیش از ۹ هزار تماس به صورت برخط پاسخ داده و در ساعاتی که تلفن ۱۲۴ در حالت پیغامگیر بوده نیز سه هزار و ۸۷۵ تماس ضبط و سپس توسط کارشناسان این مرکز ثبت و حوزه معاونت بازرسی و نظارت ارسال شده است.
مدیرکل صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۳۱۲ نفر در این مدت در نظر سنجی شرکت کرده که بیش از ۷۰ درصد از نحوه پاسخگویی رضایت کامل داشته اند.
وی اظهار کرد: میانگین پاسخگویی یک دقیقه و ۱۶ ثانیه ثبت شده و کارشناسان در مجموع ۲۲۱ ساعت با تماس گیرندگان مکالمه داشته داشتهاند.
حسن پور گفت: کارشناسان مرکز پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت به صورت روزانه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۸ به صورت برخط پاسخگوی هم استانیها هستند و در غیر این ساعات تلفن ها در حالت پیغامگیر بوده و گزارش ضبط و سپس کارشناسان گزارشات را ثبت و ارجاع می کند.
انتهای خبر/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0