شرکت گاز سیستان و بلوچستان الگوی پاسخگویی به مطالبات مردمی در استان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز – محمدرضا میرشکاری با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایات و درخواستهای مردمی گفت: رسالت ما ارائه خدماتی مطلوب و افزایش رضایتمندی مردم از طریق پیگیری دقیق مطالبات است.
وی افزود: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی، ارتقای کیفیت خدماترسانی و جلب رضایت مشترکین از اولویتهای اصلی ما است. در این راستا، طی ۱۰ ماه گذشته، ۳۲ جلسه ملاقات مردمی برگزار شده و ۴۶ ارباب رجوع بهصورت مستقیم مشکلات خود را مطرح کردهاند. تمامی این موارد تا حصول نتیجه پیگیری شده و نتایج به اطلاع ذینفعان رسانده شده است.
میرشکاری همچنین با تأکید بر لزوم پاسخگویی سریع و دقیق در تمامی سطوح سازمانی اظهار داشت: موفقیت ما در گرو مسئولیتپذیری و تعهد همکاران در خدمترسانی شایسته به مردم است.
شایان ذکر است که نمایندگان امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران نیز در این ملاقاتها حضور داشته و از روند اجرای برنامههای ملاقات مردمی ارزیابی مثبت داشتند.
شرکت گاز سیستان و بلوچستان با برنامهریزی منسجم و نگاه ویژه به خواستههای مردمی، گامهای مؤثری در مسیر توسعه و رضایتمندی اجتماعی برداشته است.
انتهای خبر/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0