تصادف مرگبار در جاده زاهدان-نهبندان؛ چهار نفر در صحنه جان باختند

زاهدان - در یک حادثه دلخراش، برخورد شدید دو خودروی سمند و پراید در جاده زاهدان به نهبندان، چهار نفر را به کام مرگ کشاند و چهار نفر دیگر را روانه بیمارستان کرد. این حادثه خونین بار دیگر زنگ خطر ایمنی جاده‌های این منطقه را به صدا درآورد.

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز – بامداد امروز، جاده زاهدان به نهبندان بار دیگر شاهد حادثه‌ای مرگبار بود که در آن برخورد دو خودروی سمند و پراید منجر به جان باختن چهار نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر شد.

محمدی، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل، از این تصادف وحشتناک خبر داد و اعلام کرد که این حادثه در حوالی سفیدآبه، در مسیر ارتباطی نهبندان به زاهدان رخ داده است.

 

به محض دریافت تماس اضطراری، مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل سه دستگاه آمبولانس را به محل حادثه اعزام کرد. اولین آمبولانس کمتر از چهار دقیقه پس از تماس، بر بالین مصدومان حاضر شد و تیم‌های اورژانس ۱۱۵ زابل بلافاصله اقدامات درمانی را برای نجات جان مصدومان آغاز کردند.

 

با این وجود، شدت برخورد به حدی بود که چهار نفر از سرنشینان خودروها قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست دادند. چهار مصدوم دیگر این حادثه پس از انجام مراقبت‌های اولیه توسط تیم‌های اورژانس، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید آتش دست نهبندان منتقل شدند.

 

این حادثه دلخراش بار دیگر ضرورت توجه به ایمنی جاده‌های منطقه و رعایت قوانین رانندگی را یادآور می‌شود؛ جاده‌هایی که هر ساله ده‌ها نفر را به کام مرگ می‌کشانند و خانواده‌های بی‌شماری را داغدار می‌کنند.

 

انتهای پیام/