در گفتگو با سکایی نیوز مطرح شد

ساخت بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ واحد در قالب تفاهم نامه های حمایتی به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

زاهدان -مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در قالب این تفاهم نامه ها که با ارگانهای مختلف حمایتی منعقد شده است ، متقاضیان علاوه بر دریافت تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مبالغی را نیز از سوی این نهادها بصورت بلاعوض دریافت می کنند.

مصطفی بیک مداح در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز گفت: تاکنون تعداد ۶ هزار و ۵۵۵ معرفی به بانک صورت گرفته است، تعداد ۶ هزار و ۴۱۵ واحد پی کنی انجام شده است و تعداد ۵ هزار و ۷۲۸ واحد نیز سقف اجرا شده و یا خاتمه یافته است.

 

وی افزود : تعداد ۶ تفاهم نامه یک جانبه و چند جانبه بنیاد مسکن با قسمت های مختلف به انعقاد رسانده که مهمترین آنها تفاهم نامه با بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد مستضعفان ، قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی می باشد.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: جامعه هدف اکثر این تفاهم نامه ها مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند که این موضوع سبب شده است تا این واحدها کمتر تحت تاثیر گرانی مصالح قرار گیرد و زودتر آماده اسکان شود.

 

بیک مداح افزود : همه تلاش ها در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر آن است تا تکمیل واحد های موضوع این تفاهم نامه ها تا پایان سال ۱۴۰۳ باشد.

 

وی در پایان گفت: شاخص مقاوم سازی در سیستان و بلوچستان به ۴۶ درصد رسیده است و همواره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تلاش دارد تا این شاخص در استان ارتقاء یابد.

 

انتهای خبر/