پیشرفت‌های سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم محسوس بود

زاهدان _سکایی نیوز_ نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در دوران دولت شهید رئیسی شتاب پیشرفت‌ها در استان محسوس بود و امیدواریم این خدمات سبب حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار سکایی نیوز آیت‌الله مصطفی محامی در جلسه قرارگاه ملی جهاد تبیین که در محل سالن ولایت استانداری برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر و گرامیداشت نام و یاد شهدا از جمله شهید جمهور بیان کرد: شهادت شهید جمهور بر اساس حکمت الهی بود اما خداوند حکیم، خدای رحیم هم هست و امیدواریم خداوند متعال بر اساس رحمت خود به جامعه اسلامی نظر کند و این اتفاق را مایه خیر قرار دهد.

وی افزود: دشمن با تبلیغات سوء خود سعی می‌کند این گونه القا کند که بین مردم و مسوولان در جامعه اسلامی شکاف ایجاد شده اما در واقع مردم با حضور پر شور در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور و مراسم‌های عزاداری ایشان پاسخ محکمی به دشمن دادند و امیدواریم این کار با حضور پر شور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تکمیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان محامی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در حفظ قدرت ملی، وحدت اجتماعی و رشد و آبادانی کشور موثر است و باعث می‌شود دشمن از ضربه زدن به کشور نا امید شود.

وی ادامه داد: برای اینکه مردم ما جهت حضور در انتخابات انگیزه داشته باشند عوامل مختلف تاثیر دارد ابتدا توجه به آثار و برکات نظام اسلامی است و اینکه در عرصه‌های مختلف چه مقدار با دوران قبل از انقلاب رشد و پیشرفت داشته‌ایم.

تاثیرگذاری در دلگرم کردن مردم برای انتخابات عملکرد مسئولان نظام است البته این تنها مختص زمان انتخابات نیست بلکه باید در طول سال درست عمل کرده و خدمت رسانی داشته باشیم که در این صورت پایه های نظام تقویت می‌شود و دلبستگی مردم به نظام بیشتر می‌شود که این یک سرمایه ملی محسوب می شود و در جاهای مختلف تأثیر خود را خواهد گذاشت و همواره ثمرات را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: اگر شبکه خدمت رسانی به مردم شکل گیرد دل‌های مردم را جذب خواهد کرد و بنده از زمان حضور در استان شاهد بودم که در دوره‌های مختلف کار و تلاش صورت می‌گرفته اما در دوران دولت شهید رئیسی شتاب پیشرفت‌ها در استان محسوس بود و امیدواریم این خدمات سبب حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح شود.

 

انتهای خبر/