قالیباف سابقه درخشان در مدیریت اجرایی کشور دارد/ایشان ادامه دهنده راه خدمت در کشور است

زاهدان -رییس شورای راهبردی ستاد دکتر محمدباقر قالیباف: امروز شرایط کشور می‌طلبد رییس جمهوری به میدان بیاید که بر همه جوانب در عرصه های مختلف تسلط داشته باشد و انتخاب محمدباقر قالیباف با سابقه درخشان در مدیریت اجرایی کشور بسیار مناسب و موثر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز – محمود جوادیان فر رئیس ستاد مرکزی دکتر قالیباف در سیستان و بلوچستان در جمع اصحاب رسانه با تبریک پیشاپیش بمناسبت عید غدیر خم ، اظهار داشت : امروز شرایط کشور می‌طلبد رییس جمهوری به میدان بیاید که بر همه جوانب در عرصه های مختلف تسلط داشته باشد و انتخاب محمدباقر قالیباف با سابقه درخشان در مدیریت اجرایی کشور بسیار مناسب و موثر است.

 

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش مهمی در روشنگری و هدایت افکار عمومی دارند ، خاطرنشان کرد: توقع می رود که رسانه ها روشنگری درست از وضعیت و شرایط موجود کشور و ظرفیت و توانایی دکتر محمدباقر قالیباف به مردم داشته باشند و فردی میبایست سکان کشور را به دست گیرد که در همه عرصه ها حضور داشته و از تسلط کافی بر امور مهم و حساس کشور برخوردار می باشد.

 

وی افزود : دوران مدیریت قالیباف در شهرداری تهران که تمام شد ، منتظر حکم و ابلاغ و میز نماند . راهی مناطق محروم شد و به گروه های جهادی ،همانند شهید رییسی پیوست ایشان ادامه دهنده راه خدمت در کشور است .

 

جوادیان فر تاکید کرد: در شرایط سخت اقتصادی نمی توانیم مسئولیت ریاست جمهوری را بر عهده فردی بگذاریم که فقط روی کاغذ کار کرده و عملکرد اجرایی نداشته باشد.

 

رئیس شورای هماهنگی ستادهای دکتر قالیباف در استان گفت: رئیس جمهور باید شجاعانه تصمیمات سخت بگیرد ما نیازمند به یک رئیس جمهور سخت کوش و پرتلاش هستیم تا تصمیمات سخت هم بگیرد و ثروت‌های ملی را به درستی مدیریت و هزینه کند.

 

 

انتهای خبر/