فرمانده سپاه سلمان:آینده اسلام در گرو فعالیت عالمان دین است

فرمانده سپاه سلمان گفت: آینده روشن اسلام به فعالیت و تلاش شما عزیزان که عالمان و معلمین آن هستید بستگی دارد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در دیدار با مولانا طیب ملازئی از علمای برجسته شهرستان ایرانشهر، در جمع خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز بیان کرد: حوزه تعلیم بسیار پر اهمیت و تاثیرگذار است و آینده روشن اسلام به فعالیت و تلاش شما عزیزان که عالمان و معلمین آن هستید بستگی دارد.

وی افزود: ظرفیت استان ما در زمینه معالم دینی بسیار ویژه می باشد و همین ظرفیت باعث شده تا در برخی مضامین مانند حفظ قرآن کریم بتوانیم قطبی مهم در کشور و منطقه باشیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: امروز فضای مجازی که بسیار گسترده در سطح جهان انتشار پیدا کرده، می تواند بستری مناسب برای بازنشر مفاهیم ارزشمند اسلامی باشد و کمکی بزرگ برای شما عزیزان در زمینه تعلیم و تربیت باشد.

شفائی تصریح کرد: تربیت عالمان دینی که عامل به آن نیز باشند بسیار تاثیرگذار در جامعه خواهد بود؛ یکی از موارد مهمی که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند؛ ایشان طی فرمایشی از نیاز به تربیت بیش از ۱۰میلیون حافظ قرآن در کشور گفته اند.

وی افزود: هر اقدامی که بر پایه تقوا آغاز شود ماندگار است و علت ماندگاری و پیشرفت بسیج از ابتدای پیدایش آن نیز بنا شدن بر پایه تقوا بوده است.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شما مشاهده می کنید هرکاری که بر همین پایه تقوا باشد ماندگاری دارد. آن مدارس دینی ما نیز که بر پایه تقوا بنا شده اند ماندگاری داشته و توانسته است موجب خیرات و برکات فراوانی باشد.

 

انتهای خبر/