خدمات جمهوری اسلامی در حوزه برق رسانی در چابهار ستودنی است

چابهار -معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار با اشاره به برقرسانی به بیش از ۹۹ درصد از روستاهای کشور، گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در شهرستان چابهار در حوزه برق رسانی ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز–  جواد سپاهی عصر جمعه ۲۷ بهمن در گردهمایی تجلیل از پیشکسوتان توزیع برق جنوب استان سیستان و بلوچستان در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی شهرستان چابهار اظهار داشت: دولت علیرغم مشکلات پیش رو در بخش های مختلف خدمات شایسته ای انجام داده است که نمونه ای از آن برقرسانی به بیش از ۹۹ درصد روستاهای کشور است.

وی بیان کرد: هم اینک در فصل زمستان قرار داریم و پیک مصرف در چابهار در فصل تابستان است و تا شروع فصل تابستان باید اداره برق برخی مشکلات این حوزه را مرتفع تا کمترین خاموشی را شاهد باشیم.

وی گفت: انتخابات فرصتی برای همه مردم در انتخاب درست است لذا از تمامی مردم و پیشکسوتان حوزه برق دعوت می کنیم با حضور در پای صندوق رای برای انتخاب درست و به جا، مثل همیشه مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام بزنند.

فرماندار چابهار ادامه داد: خدمات توزیع برق در یک سال اخیر در جنوب استان قابل تقدیر است و امیدواریم این روند خدمات رسانی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

 

واگذاری زمین به تمامی بازنشستگاه و پرسنل برق در سیستان و بلوچستان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان نیز در این آییم گفت: در این مراسم شاهد تجلیل از ۳۰۰ نفر از بازنشستگان برق جنوب سیستان و بلوچستان به همراه خانواده در فضایی صمیمی با هدف همبستگی و قدردانی از تلاش آن‌ها در حوزه برق رسانی بودیم.

محمد رئیسی افزود: از حضور فرماندار چابهار در این مراسم و استقبال باشکوه بازنشستگان و پیشکسوتان برق نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

وی ادامه داد: با تشکیل تعاونی مسکن و همدلی و همراهی تمام پرسنل برق و همت دولت و مسوولان بزودی به تمامی بازنشستگان و پرسنل برق در زاهدان، ایرانشهر و چابهار زمین دولتی واگذار می شود تا بخشی از مشکلات آن‌ها رفع شود.

وی با اشاره به اینکه پرسنل برق تلاش و زحمات زیادی را در طوفان ها، بارندگی و حوادث مختلف متحمل می شوند و با سختی بسیار روشنایی بخش خانه های مردم هستند، تصریح کرد: برای رفاه حال این زحمتکشان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.