اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان

زاهدان- سکایی نیوز- رییس اداره املاک و حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی تحت اختیار این اداره کل در تعطیلات پیش رو خبر داد.

 

احسان هاشمزهی در تکمیل این خبر به خبرنگار سکایی نیوز اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات اخیر به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام(ص)، ۴۰ نفر از عوامل یگان حفاظت اراضی استان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند.

 

وی افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات، هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی انجام شده است.

 

رئیس اداره املاک و حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی کنند.

 

هاشمزهی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان گزارش دهند.

 

انتهای خبر/