در گفتگو با سکایی نیوز مطرح شد :

تأمین آب پایدار با انتقال آب از دریای عمان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت فراخشک و فقر منابع آبی در سیستان و بلوچستان ایجاب می‌کرد، طرح انتقال آب از دریای عمان به منظور تأمین آب پایدار و جبران بخشی از کمبود آب شرب عملیاتی شود که خوشبختانه این طرح آغاز و تاکنون ۳ کارگاه در بخش لوله‌گذاری ایجاد شده و در حال تجهیز است.

قاسمی در گفتگو با سکایی نیوز با اشاره به طرح انتقال آب از دریای عمان به عنوان یکی دیگر از طرح‌های مهم دولت در این استان ،گفت: وضعیت فراخشک و فقر منابع آبی در سیستان و بلوچستان ایجاب می‌کرد، طرح انتقال آب از دریای عمان به منظور تأمین آب پایدار و جبران بخشی از کمبود آب شرب عملیاتی شود که خوشبختانه این طرح آغاز و تاکنون ۳ کارگاه در بخش لوله‌گذاری ایجاد شده و در حال تجهیز است.

 

 

وی ادامه داد: در همین راستا چهار کارگاه دیگر هم به زودی شروع به فعالیت خواهد کرد و علاوه بر این احداث آبگیر در سواحل مکران نیز در حال انجام است.

 

قاسمی، با بیان اینکه ریل‌گذاری لازم برای توسعه و بهبود وضعیت آب در کلیه نقاط استان انجام شده است، ابراز امیدواری کرد: با تکمیل کلیه این طرح‌ها دیگر نگرانی بابت تأمین و توزیع آب وجود نخواهد داشت.

 

انتهای خبر/