حضور نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و استاندار در منزل یکی از جانبازان واقعه هشتم مهرماه زاهدان

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و استاندار در منزل یکی از جانبازان اهل سنت واقعه هشتم مهرماه زاهدان حضور و جویای روند درمان شدند.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان با حضور در منزل خانواده جانباز یاسین براهویی به دلجویی و ادای احترام به این عزیزان پرداخت.

در ابتدای این دیدار جانباز یاسین براهویی با شرح واقعه رخ داده به بیان روند درمان خود پرداخت.

در ادامه امام جمعه زاهدان نیز عنوان کرد:

در هشتم مهر فاجعه تلخی رخ داد که در ابتدا برای ما غیر قابل باور بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که متاسفانه این واقعیت رخ داده است.

وی افزود: گزارشی خدمت مقام معظم رهبری ارائه شد و ورود شخص مقام معظم رهبری و پیگیری جدی ایشان سبب شد که مصوبات خوبی را در شورای عالی امنیت ملی داشته باشیم و پس از تایید مقام معظم رهبری نیز این مصوبات جهت احرا ابلاغ شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با اهتمامی که به حفظ اتحاد و انسجام امت اسلامی داشتند شخصا به ماجرا ورود کرده و با عطوفت پدرانه و نگاهی که به مردم عزیز سیستان و بلوچستان داشتند همواره پیگیری کرده هفته ای چند بار خودشان پیگیری می کردند و گزارش می‌خواستند.

آیت‌الله محامی اظهار داشت: مقام معطم رهبری برای دلجویی و گفت و گوی با مردم اقدام به اعزام هیئت کردند و به بنده فرمودند: “نماینده من بدون هیچ ملاحظه کاری باید به دنبال احقاق حق مردم باشد” و ما نیز بر همین اساس کار را دنبال کردیم و پرونده‌هایی بری شهدا و جانبازان واقعه هشتم مهرماه تشکیل شد.

وی گفت: بنده در خطبه‌های نماز جمعه و جاهای دیگر تاکید داشته‌ام که خانواده های آسیب دیده باید جهت تکمیل پرونده مراجعه کنند و پرونده ها را تکمیل کنند.

وی گفت: پیگیری برای اجرای عدالت و مجازات کسانی که جرمی مرتکب شده اند به طور خاص مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و بنده نیز با رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح صحبت کردم که این عزیزان نیز تاکید کردند و اجرای عدالت حکم خداوندی، تاکید مقام معظم رهبری و نیز حق مردم است و ما در این جهت هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد و پیگیر احقاق حق هستیم.

انتهای خبر/