نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

کاستی‌های گذشته با تلاش شبانه‌روزی، مدیریت جهادی و کار خالصانه جبران شود

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: برای جبران کاستی‌های گذشته باید با تلاش شبانه روزی، مدیریت جهادی و کار خالصانه به فعالیت‌ بپردازیم و زمان های از دست رفته را با گام های بلندتر جبران کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز– آیت‌الله مصطفی محامی روز چهارشنبه در دیدار مدیران مجموعه‌های وابسته به سازمان جهاد کشاوزی سیستان و بلوچستان با عرض خداقوت و گرامیداشت نام و یاد شهدا عنوان کرد: این استان در ابعاد مختلف دارای ظرفیت و زمینه های رشد هست اما متاسفانه کمتر از این ظرفیت ها استفاده شده است.

وی بیان کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، تازه طرح و پروژه های خوبی آغاز شده در حالیکه این فعالیت‌های می‌توانست از خیلی سال های قبل آغاز شود.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: در جمع دانشگاهیان خواستار حضور اثرگذار آنها در حوزه های مختلف در سطح جامعه بودیم تا نتیجه این امورات خود را در زندگی مردم نشان دهد که یک بخش کار کشاورزی است و باید دید چه مقدار در این جهت کار شده و توجه کنیم که راه نرفته زیادی را هم در پیش داریم.

وی گفت: مقایسه میزان پیشرفت ها نسبت به گذشته و بیان میزان نیازها مهم است و اگر بتوانیم چنین چیزی را در گزارش ها مبنا قرار دهیم مطلوب است و مردم می‌توانند ارزیابی لازم را داشته باشند.

آیت الله محامی افزود: باید سهم خود را در بهبود وضعیت معیشتی مردم از راه‌های مختلف از جمله ارائه آموزشی های لازم جهت تغییر الگوی کشت و اجرای پروژه‌های کوچک زودبازده ایفا کنید با توجه به اینکه زمینه کار وجود دارد و تنها باید همت صورت گیرد.

وی گفت: مردمی که با سازمان جهاد کشاورزی سروکار دارند از اقشار زحمتکش جامعه هستند و باید تا جایی که می‌توانید با رعایت حرمت و رعایت اخلاق امورات را پیش برده و حمایت‌های لازم را داشته باشید.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: به عنوان کارگزار نظام باید خدمات نظام اسلامی را برای مردم بیان کنید چرا که در شرایط کنونی با سختی‌های معیشتی و تبلیغات سوء دشمن مواجه هستیم و در این صورت مردم رشد و توسعه حاصل شده را ملاحظه و مایه امیدواری آن‌ها خواهد بود.

 

انتهای خبر/