کارگاه آموزشی نوآوری مشاغل خرد و کوچک ویژه جوانان در هیرمند برگزار شد

زاهدان _ سکایی نیوز_ دبیر شبکه اشتغال آفرینی سمن های سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی نوآوری مشاغل خرد و کوچک ویژه جوانان با حضور سازمان‌های مردم نهاد، صنعت گران و عموم مردم در محل آموزش و پرورش شهرستان هیرمند برگزار شد.

حسین ریگی در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز بیان کرد: این کارگاه آموزشی در راستای طرح های اشتغال پذیری جوانان و با حمایت مالی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری اداره شهرستان، فرمانداری، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی هیرمند برگزار شد.

وی در خصوص هدف برگزاری این کارگاه آموزشی افزود: ترویج و توسعه فرهنگ مشاغل خرد و نوآوری در کسب و کارها و همچنین افزایش روحیه کار تیمی از اهداف اجرای این کارگاه آموزشی بود.

دبیر شبکه اشتغال آفرینی سمن های سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود مرزی بودن هیرمند همانطور که انتظار می رفت استقبال از کارگاه آموزشی رضایت بخش بود و این نشان از اشتیاق جوانان نسبت به ایجاد کسب و کار دارد.

وی گفت: در پایان این کارگاه آموزشی ضمن اهدای گواهینامه به شرکت کنندگان، استاد دوره و مسوول نوآوری دانشگاه زابل در خصوص هدایت شغلی متقاضیان کسب و کارهای خرد جهت کارآفرینی قول مساعد داد.

ریگی تاکید کرد: ایجاد کسب و کارهای خرد توسط جوانان توسعه اشتغال را در کشور به ارمغان می آورد.

 

انتهای خبر/