سیستان و بلوچستان ظرفیت بی‌نظیری در تولید انرژی دارد

زاهدان _ سکایی نیوز _ معاون مالی، حقوقی و مجلس وزارت نیرو گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت بی‌نظیری در تولید انرژی به ویژه انرژی تجدید پذیر دارد‌.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز _ مجتبی توانگر در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر شورای انسجام بخشی وزارت نیرو سیستان و بلوچستان بیان داشت: با توجه به چشم انداز در نظر گرفته شده جهت هاب انرژی شدن ایران در منطقه، استان سیستان و بلوچستان ظرفیت بی نظیری در تولید انرژی دارد.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، نقش مهمی در برنامه ریزی جهت اجرای این اقدام دارند.

معاون مالی، حقوقی و مجلس وزارت نیرو تصریح کرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در بخش دریا، خورشید و باد از ظرفیت بی‌نظیر برخوردار است، استفاده از این ظرفیت ها در بخش تولید انرژی بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: شورای انسجام بخشی وزارت نیرو سیستان و بلوچستان از شوراهای برتر کشور در بخش تعامل و همراهی بخش های وزارت نیرو است.

توانگر گفت: انتخاب نیروی جوان و مستعد در سمت جدید این شورا باعث تعامل و همراهی بیش از پیش شرکت های تابعه وزارت نیرو سیستان و بلوچستان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، طی این مراسم که حمید جمالی، مدیر امور استان های وزارت نیرو، تعدادی از نمایندگان مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل و پرسنل آب و برق حضور داشتند، از زحمات مهندس علیرضا قاسمی، رییس قبلی شورای انسجام بخشی وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان تقدیر و مهندس محمد رئیسی، رییس جدید این شورا معرفی شد.

 

انتهای خبر/