افتتاح خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه هنگامه در نیک‌شهر با اعتباری بیش از ۳/۵ میلیارد تومان

نیکشهر _ سکایی نیوز _مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان: خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه هنگامه در شهرستان نیک‌شهر با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان با همت اداره کل نوسازی مدارس استان و خیر نیک‌اندیش آقای عرب‌خانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار سکایی نیوز  _ میثم لک زایی با بیان اینکه این پروژه در راستای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل انجام گرفته ، بیان داشت : این پروژه با مساحتی بالغ بر ۶۴۱ مترمربع و با ظرفیت ۸۰ دانش‌آموز می‌تواند نقش مهمی در ارتقای سطح آموزشی دختران منطقه ایفا کند.

وی افزود: این پروژه مهم در راستای توسعه سرانه فضای آموزشی در مناطق محروم استان و با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای دانش‌آموزان دختر افتتاح شد.

لک زایی خاطرنشان کرد: پروژه خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه هنگامه در قالب نهضت مدرسه‌سازی و توسعه سرانه فضاهای آموزشی در مناطق محروم به سرانجام رسیده است و نقش بسزایی در رفع محرومیت‌های تحصیلی در این منطقه داشته باشد.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور سمیه هاشمی عضو بین‌الملل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و عرب خانی خیر نیک‌اندیش ، فرماندار نیک‌شهر، امام جمعه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش، اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز سراوان، فرهنگیان و جمعی از دانش‌آموزان برگزار شد .

 

 

انتهای خبر/