شهادت سید حسن نصرالله عامل تقویت جبهه مقاومت است

زاهدان _ سکایی نیوز_ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شهید سید حسن نصرالله یک شخصیت مجاهد بود، این شهادت سبب می‌شود که جبهه مقاومت قوی‌تر از قبل به پیروزی‌های بیشتر دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز _ آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم گرامیداشت شهادت شهید سیدحسن نصرالله که در محل حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار شد، بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله یک شخصیت مجاهد بود و اگر به درجه شهادت نائل نمی شد و با مرگ طبیعی از دنیا می‌رفت در شأن و مقام او نبود و با شهادت مزد زحمات خود را دریافت کرد چرا که شهادت یک معامله با خداوند متعال است.

وی افزود: برای محافظت از شهید همواره نکات امنیتی را رعایت می‌کردند اما جریان نفوذ سبب رسیدن اطلاعات به دست دشمن شده و رژیم صهیونیستی برای به شهادت رساندن ایشان عده زیاد دیگری را هم به شهادت رساند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: شهید مقاومت زندگی راحتی نداشت و پیوسته در شرایط امنیتی به سر می‌برد، به حال این شهید قبطه می‌خوریم که چنین عمر با برکت و تاثیر گذاری داشت و باید به چنین زندگی پر برکتی قبطه خورد.

وی گفت: شهید سیدحسن نصرالله در دوران نوجوانی در نجف تحصیل می کرد و وقتی از نجف بر می گردد از حضرت امام خمینی (ره) وکالت شرعی دریافت می‌کند و مشخص نیست که حضرت امام با آن‌نگاه نافذ در این طلبه نوجوان لبنانی چیزی دیده بود که به او وکالت شرعی داد و این آغاز یک زندگی سر تا سر مبارزه، جهاد و حماسه بود و با رعایت موازین اخلاقی، شرعی و دقت ها و ظرافت ها یک‌انسان‌ غیور، مهربان‌، متواضع و اخلاقی تربیت می‌شود که نه‌ تنها حزب الله لبنان بلکه‌ جبهه مقاومت را خط داد و تقویت کرد.

آیت الله محامی به بیان روحیات و نکات اخلاقی برگرفته از شخصیت شهید سید حسن نصرالله پرداخت و افزود: امیدواریم این شهادت سبب شود که جبهه مقاومت قوی تر از قبل به پیروزی‌های بیشتر دست پیدا کند و خداوند متعال به ما هم توفیق ادامه راه این عزیزان را عنایت کند تا بتوانیم در این مسیر با تمام وجود تلاش کنیم.

 

انتهای خبر/