سیستان و بلوچستان مدعی معرفی مدل مدیریتی جدیدی به نظام مدیریتی کشور

زاهدان _ سکایی نیوز_ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان مدعی معرفی مدل مدیریتی جدیدی به نظام مدیریتی کشور است گفت: مدل مدیریتی استان امت واحده است به طوریکه شیعه و سنی در کنار هم برای توسعه این نقطه از ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

به گزارش سکایی نیوز_ رضا شریفی در  مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: سیستان و بلوچستان روزهای، ماه‌ها و سال‌های سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون فضای متفاوتی در سیستان و بلوچستان حاکم است چرا که توسعه این استان اولویت اول مسوولان دولت است و قرار نیست پس از هر درگیری که دشمنان در منطقه به وجود می آورند مجددا اشتباهات چند دهه قبل را تکرار کرد و از توسعه استان عقب بمانیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شیعه و سنی در کنار هم می‌توانند استان را بسازند که خوشبختانه در حال حاضر در یک هفته اخیر یک جوان شیعه و یک جوان سنی برای خدمت به پایتخت فرستاده شدند.

وی ادامه داد: شیعه و سنی سیستان و بلوچستان اکنون با یکدیگر منسجم شدند و به هویت ملی و این استان حس تعلق دارند.

شریفی یادآور شد: در حال حاضر شاهد انسجام خوبی در بین مدیران سیستان و بلوچستان هستیم و سعی می کنیم با استفاده از تجریبات ریش سفیدان و معتمدین مسائل استان را حل کنیم.

 

انتهای خبر/