برگزاری پویش ملی “دوشنبه‌های ورزش و کار” در زاهدان به مناسبت هفته تعاون

زاهدان _ سکایی نیوز_ پویش سراسری "دوشنبه‌های ورزش و کار" هم‌زمان با آغاز هفته تعاون در شرکت مینو شرق و نیروگاه گازی زاهدان، به میزبانی شرکت مینو شرق برگزار شد.

حسین سعیدیان رئیس هیئت ورزش کارگری استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز بیان داشت: پویش ملی “دوشنبه‌های ورزش و کار” با هدف ارتقای سلامت جسم و روح کارگران، بر اساس دستور مقامات بالادستی جامعه کارگری، امسال به صورت رسمی بین شرکت مینو شرق و نیروگاه گازی آغاز شد.

وی افزود: این پویش به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ورزش، با شعار “ورزش؛ نشاط؛ بهره‌وری” هر دوشنبه در بین کارگران و کارکنان شرکت‌ها و کارخانجات اجرا می‌شود و امید است که به‌صورت مستمر در تمامی مراکز ادامه یابد.

طبق دستورالعمل اجرایی وزارت و فدراسیون ورزش کارگری، تمامی شرکت‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی ملزم به همکاری با هیئت ورزش کارگری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ترویج ورزش همگانی، به ویژه ورزش صبحگاهی در جامعه کار و تولید هستند.

در این پویش، در رقابت‌های طناب‌کشی، نیروگاه گازی مقام اول را کسب کرد. همچنین در بخش مچ‌اندازی، شرکت مینو شرق اول شد و در دارت بانوان نیز این شرکت به مقام نخست دست یافت.

با توجه به استقبال برخی از مدیران شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی، امید است که حضور بیشتر کارگران در این برنامه‌ها موجب رشد و ارتقای ورزش در جامعه کارگری شود.

 

انتهای خبر/