سران طوایف ورود و خروج هر بیگانه‌ای را به منطقه خود رصد کنند

زاهدان _ سکایی نیوز_ فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سران طوایف و ریش سفیدان منطقه، اشرافیت کامل بر حوزه سرزمینی طایفه خود دارند، گفت: سران طوایف باید ورود و خروج هر بیگانه‌ای را به منطقه خود رصد کنند تا دشمن بداند مردم ما همیشه بیدار و هوشیارند.

به گزارش خبرنگار سکایی نیوز ،سردار سیدحسن مرتضوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر، بیان کرد: این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود نیاز به همکاری بیش از حد مردم در بحث برقراری امنیت دارد و با ۲ محور هوشیاری و آمادگی با همت مردم می‌توان بهترین امنیت را برقرار کرد.

وی هوشیاری و آمادگی را ۲ اصل مهم پیروزمندی مردم منطقه دانست و تاکید کرد: مردم نباید فرصت را به دشمن بدهند و باید با هوشیاری کامل قدرت را از دشمن بگیرند و اردوگاه آنان را به ویرانه تبدیل کنند تا فکر حمله و تجاوز به سرزمین ما را از سر بیرون کنند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: دشمن بداند مردم ما همیشه بیدار و هوشیارند و اگر بخواهد کسی را برای عملیات‌های خرابکارانه به منطقه بفرستد، توسط مردم و معتمدان شناسایی و با برخورد شدید مواجه خواهند شد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان بزرگترین منابع را در بر دارد که می‌توان با همکاری مردم و همراهی مسوولان این استان را به گلستانی از منابع تبدیل کرد که این امر رفاه و آسایش را برای آحاد مردم در پی خواهد داشت اما دشمن چنین چیزی را برای مردم این منطقه نمی‌خواهد و فقط به دنبال این است که فقر و محرومیت در منطقه حکم‌فرما شود تا مردم نسبت به نظام و انقلاب بدبین و ناراضی شوند.

سردار مرتضوی با بیان اینکه کانون‌های نگهداری اتباع خارجی در منطقه برای مردم این مرز و بوم بسیار خطر دارند و سر منشاء تمامی ایجاد ناامنی هستند و برنامه‌های دشمن از همین کانون‌های نگهداری اجرا می‌شود، تاکید کرد: تمامی مسوولان، مردم و معتمدان با هوشیاری کامل این موضوع را سرلوحه کار خود قرار بدهند تا با جمع‌آوری آن‌ها ریشه تمامی ناامنی‌های منطقه خشکانده شود.

 

انتهای خبر/