پلمپ عطاری متخلف در زابل

زابل _ سکایی نیوز _سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زابل از پلمب یک عطاری متخلف در این شهرستان خبر داد و بر تداوم بازدیدهای مشترک و برخورد با متخلفان تاکید کرد.

لیلی میر در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز بیان کرد: بازدید نظارتی مشترک به منظور بررسی نحوه عرضه اقلام و با هدف پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور، توسط کارشناسان اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیر خشک معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زابل، به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن، از عطاری‌های سطح شهر زابل انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به مشاهده تعدادی اقلام غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در یکی از عطاری‌های زابل، در ابتدا این اقلام جمع‌آوری و صورت‌جلسه مربوطه تنظیم و مطابق با قوانین مربوطه اقدام به پلمب عطاری شد.

سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زابل بیان کرد: شهروندان می‌توانند در خصوص هر گونه شکایات از واحدهای عطاری سطح منطقه به این اداره واقع در خیابان شهید باقری ۲۶ جنب آزمایشگاه مرکزی مراجعه کنند.

 

انتهای خبر/