کشف بیش از یک تن تریاک در دو عملیات مقتدرانه پلیس سیستان و بلوچستان

زاهدان _ سکایی نیوز _فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن تریاک در دو عملیات مقتدرانه پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سکایی نیوز سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در پی هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات حساب‌شده موفق به کشف ۵۵۰ کیلوگرم تریاک در منطقه سرجنگل از توابع زاهدان شدند. در این عملیات، دو نفر متهم نیز دستگیر شدند.

سردار اسحاقی افزود: در عملیاتی دیگر که در شهرستان سراوان انجام شد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت خودروهای قاچاقچیان، موفق به توقیف سه دستگاه خودرو شدند. در این عملیات، پس از درگیری مسلحانه، قاچاقچیان با استفاده از شرایط محیطی متواری شدند اما مقدار ۵۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان تحت تعقیب پلیس قرار دارند، تأکید کرد: پلیس شبانه‌روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد. وی بر ادامه تلاش‌های پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و حفظ امنیت عمومی تأکید کرد.

 

انتهای خبر/